Reklamácia a vrátenie tovaru

Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov. Ak máte problém s našimi výrobkami, radi Vám pomôžeme.

Kontakt:
reklamacie@gastrokuchyne.sk

Adresa pre zaslanie tovaru:
Expedičný sklad B-commerce,
Duklianska 16
085 01 Bardejov
Tel: 054 202 89 51

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Stiahnite a vyplňte reklamačný protokol z našej stránky, tovar bezpečne zabaľte a spolu s vyplneným formulárom zašlite na uvedenú adresu. Reklamácie vybavujeme štandardne do 30 dní (súkromné osoby) alebo 45 dní (podnikatelia).    Stiahnuť 

Ako mám vrátiť tovar?

V prípade, že nie ste s tovarom spokojní môžete v lehote 14 dní od prevzatia tovaru vypísať odstúpenie od zmluvy uvedené na našej stránke v časti obchodné podmienky a tovar zaslať na uvedenú adresu. Tovar musí byť nepoškodený a kompletný vrátane všetkého príslušenstva.

Pozáručný servis

Vyplňte reklamačný protokol a tovar zašlite na adresu nášho expedičného skladu. 

Po prijatí tovaru naši technici vykonajú diagnostiku zariadenia, na základe čoho vás informujeme o výsledku a cene opravy. Po vašom schválení bude oprava vykonaná. Ak sa rozhodnete, že o opravu nemáte záujem, zariadenie vám vrátime bez ďalších nákladov.

Náhradné diely

Zašlite nám dopyt na e-mailovú adresu reklamacie@gastrokuchyne.sk s modelom, sériovým číslom a popisom dielu.

Upozornenie: Dodacie lehoty závisia od dostupnosti u výrobcov. Urobíme všetko pre to, aby sme vám diely doručili čo najskôr.

Informácie pre podnikateľov

Odstúpenie od zmluvy a reklamácie pri nákupe na IČO sa riadia Obchodným zákonníkom (zákon č. 513/1991 Zb.). Podnikatelia sa musia riadiť špecifickými ustanoveniami tohto zákona. Pre viac informácií o rozdieloch medzi nákupom na IČO a spotrebiteľom si prečítajte naše obchodné podmienky.

Často kladené otázky (FAQ)

Dostali ste poškodenú krabicu – tovar?
Ihneď spísať za prítomnosti kuriéra protokol o poškodení, aby sme zahájili bezproblémové reklamačné konanie.
Aj v prípade, že obal je poškodený a zásielka sa javí v poriadku, rozbaľte ju prosím čo najskôr, aby ste sa presvedčili, že je všetko tak ako má byť. Nezabudnite si celý priebeh zdokumentovať fotografiou (zabalená krabica, po rozbalení a samotný tovar) a následne nás kontaktovať

Nenašli ste v zásielke faktúru?
Faktúru Vám zasielame na e-mail automaticky po expedovaní objednávky. V prípade že Vám potvrdzujúci e-mail neprišiel, skontrolujte si zložku SPAM a následne sa nám ozvite. Faktúru Vám obratom zašleme.

Zadali ste chybné fakturačné údaje ?
Zálohovú faktúru generuje systém automaticky systém podľa Vami zadaných údajov, ak ste sa pomýlili a chybné údaje ste našli aj na ostrej faktúre napíšte e-mail na info@gastrokuchyne.sk

Chýbajú niektoré položky v objednávke, alebo diely?
Aj sebadokonalejší systém môže byť niekedy ovplyvnený ľudským faktorom. Ak Vám bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť

Nenašli ste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluhe je priložený pri tovare, ktorého charakter to vyžaduje. Pokiaľ ste ho nedopatrením vyhodili aj s obalom, kontaktujte nás emailom reklamacie@gastrokuchyne.sk  chýbajúci návod – manuál Vám zašleme obratom.

Nie ste spokojný s tovarom alebo chcete tovar vymeniť?
Ak nespĺňa tovar Vaše očakávanie, informujte nás o tom! My sa postaráme, aby sme všetko napravili.
Vopred ďakujeme, že nevyhadzujte obaly ihneď po rozbalení! V prípade vrátenia tovaru požadujeme vrátenie len v originálnom obale.

Ako zistím stav mojej reklamácie?
Stav vašej reklamácie si môžete overiť zaslaním e-mailu na reklamacie@gastrokuchyne.sk, kde uvediete číslo faktúry alebo objednávky reklamovaného tovaru.

Môžem priniesť reklamovaný tovar osobne?
Áno, reklamovaný tovar môžete doručiť osobne na adresu nášho expedičného skladu. Pred doručením nás, prosím, kontaktujte e-mailom alebo telefonicky.

Košík

close